Jonathan är anonym

Jonathan var väldigt anonym idag, när malmö skulle krossa bajen. Junior var inte med och Ola Toivonen gjorde inget nickmål. Det enda som stämde var att det blev 2 mål i första halvlek. Sen blev det tävlingen i vilket lag som kunde göra sämst passar och se hur många långbollar de kunde få iväg att, utan egentligen göra nån nytta.
Men det var ändå kul att se grabbarna ha kul på plan.
Jag hoppas Jari Littmanen och Niklas Skoogh kan komma tillbaka snart.

Jobbigt när man inte kan sova. Jag vann precis två auktioner på eBay.. jag låg och var orolig så det slutade med att jag tryckte refresh sista sekunderna för att se att jag verkligen vann. Riktigt bra priser för en gångs skull. När man inte är berusad är man inte lika generös höhö. Ett par nya Nike AM 90 Foot Patrol till en tedje del av va priset låg på när de fanns inne hos SNS. NAAAJS!

Tenta i engelska på torsdag. Fick jag reda på idag. Jobbigt att jag inte har nån engelskabok. Men det går nog bra. Jag har ju varit i London och lyckats tala med londonare, så detta blir no biggie for me.

Kommentarer
Postat av: tobster

Det kommer nog gå jätte bra det där, jag hejjar på dig! Synd att det förmodligen inte kommer gå lika bra för MFF.

2007-05-09 @ 11:25:10
Postat av: Mackissss

Jag ska också plugga engelska fast det blir till hösten det. Vore kul att förstå det som bubblar ur Clares mun och inte bara svara "sex?", på allt hon säger.

2007-05-09 @ 19:13:47
Postat av: M

I alreddy knows it so no needing.

2007-05-09 @ 22:56:54
Postat av: Fredrik


Jag älskar ditt brinnande intresse för MFF. Alltid lika skönt att läsa din krönika efter matcherna. Aftonbladet Sport nästa?

2007-05-10 @ 01:38:31
URL: http://vvallin.blogg.se
Postat av: Klas

I is´t working, are to hollywood to birthday...

2007-05-10 @ 15:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0