For you Mack-attack

http://www.glumbert.com/media/sexydrownwatch

Sanslöst kul film med Borat. Tacka Mick för den.

Igår ringde vi dig aldrig Tony, men du var lika saknad som då jag var på Eken. Skönt att du blivit av med din vita helg nu så du kan börja uppföra dig som en människa igen.

Lite news från Södermalm. Sneakersnstuff har nya shopping bags (!!!). Noll tollerans mot knarkarna i parken här nedanför. Ja det var nog allt.
Just det, Para One kom aldrig till Debaser Medis i fredags pga flygstrejk. Det blir en ny chans att se honom.

Kul att jag glömde bort mors dag när jag gjorde ett inlägg om det... klantigt, men jag ska göra en dessert åt min mor nu. Gör det ni med.


Juvelen 2:a Juni. Tony och Andreas kommer definitivt vara på plats :)

Kommentarer
Postat av: Marcock

Haha...klockren! Nya shoppingbags sa du? My god! AAAAAgh! Sjukt coolt!!!

2007-05-27 @ 16:18:34
Postat av: tony

Trädgårn nästa helg, bokat! Får väl ge trädgår'n en chans även denna sommar lika så F12 antar jag, men bara en chans, vilket får mig att tänka på denna fin fina textrad: "one shot, or one opportunity,
To seize everything you ever wanted-One moment,
Would you capture it or just let it slip?" Eminem.

2007-05-27 @ 16:27:01
Postat av: Klas

Jag vet vad jag ska gå runt och tänka på hela veckan, att Juvelen ska uppträda på Trädgårn... Härligt att ha något att se fram emot och leva för..

2007-05-28 @ 11:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0