Davids valborg

image123

Jag for över till Uppsala för att leka med studenterna, samt med Rune och Jossan. Redan på Centralen i Stockholm så kände man att det var russkigt tryck i Uppsala. Tåget var överfullt och väl framme i stan såg man inte många utan overaller och mössor. Jag kom dock dit rätt sent så vi gled hem till Jossan för att laga pajer (som vi pajade höhöhö) och fixa inför den enorma festen vi skulle ha. Folket kom, folket åt, David gick. Studenterna börja slockna och är inte vana med mitt jet-setare liv, så jag tog tåget in till Stockholm på kvällen för att möta upp Tobster och Cilla. Och resten står i inlägget under.

Bilden ovan var den enda jag hade tagit under valborg märkte jag. Inte en enda studentoverall är fångad på bild...

Kommentarer
Postat av: Kläs

STOPPA IN SLADDEN I FICKAN!!

2007-05-06 @ 20:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0