Daaata

Jag tänkte utlysa en liten tävling. Det går ut på att visa upp sin arbetsplats ur dess bästa synvinkel. Jag går ut först med en bild på mitt och Simons datanördpimpade kontor. När resten av företaget fick kicken blev det en del datorer över, så vi har samlat på oss 5 stycken i det gamla chefsrummet vi tagit över.

Kom ihåg kameran när ni går till jobbet nästa gång. Mack får gärna vänta och ge oss en bild från det protte-stinna lagret på gymgrossisten senare sommar.

Puss och kram
Mimage186

Kommentarer
Postat av: Tony

Hahahaha, det där är totally Ulta Nerd 2000. Bra att du ser så nöjd ut också.

2007-05-28 @ 21:07:13
Postat av: Andreas

Hehe e bara tvungen att kommentera..det lilla civilingenjörs svinet som tar över kontor efter kontor=)...Har du dina gamla chefers mail eller?
Skulle vilja maila över en viss bild till dom.

2007-05-28 @ 21:22:44
Postat av: Marcus

Nice nördhörna. Ja, självfallet ska jag ladda upp bilder på snygga ballongbyxor och prottelagret. Ska bli!

2007-05-28 @ 22:00:13
Postat av: Klas

Jäkligt bra initiativ... Jag kan ju skicka massa olika eftersom jag hoppar runt på företag... eller inte, det vore pinsamt

2007-05-28 @ 22:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0