3x Burger King

Jag har frossat på BK idag. Jag fick rabattkuponger på väg till skolan idag, såna där "köp en whopper meal så bjuder vi på en whopper".. Så jag tog med mig några i klassen så köpte vi varsin meal och bytte burgare med varandra. Sen efter skolan gick jag och en dit igen och käkade chicken baugettes. Och sen gick vi till söder och på BK på medis blev det en till meal. 6 burgare på en och samma dag! Nytt rekord för mig.

Igår var vi på Wasa vid Odenplan. Några av er vet kanske vad det är för ställe, några av er har kanske rentav varit där. Det är en restaurang/pub/bar/klubb med mycket stammis alkisar. Igår var det tex-mex buffé för 69 spänn! Grym mat och massa olika rätter. Men det roliga där var stammisarna. Dom satt i baren och räknade ned de sista 10 sekunderna till happy hourn. Riktig hockey-feeling.. 10, 9, 8, ....1, HAPPY HOUR! Då kastade de sig över första ölen. Underbart att se!

Kommentarer
Postat av: E

Kräkvarning efter alla dessa burgare?!

2007-05-09 @ 19:05:19
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: Dave

Jag räknar med att ha en enorm stjärtbränna inatt! :)
En whopper pepper, en chicken baugette, en chicken paini, en chicken royal, en bk fish och en whopper!

2007-05-09 @ 19:09:08
Postat av: Mack-E

Räcker det inte med att ha NY-kepa och streetklädsel? Måste du insupa precis ALLT i den amerikanska kulturen för att du ska få känna dig som en svår sneakersamlare från Brooklyn?

2007-05-09 @ 21:14:29
Postat av: tobster

stop the hate. vart kommer allt hat ifrån? Marcus, har du slutat gå till kuratorn och slutat med pillrena? vart kommer allt hat ifrån? Dags att tala ut om det här. Allihopa, Du med Klas!

2007-05-09 @ 23:46:00
Postat av: MArcus

Jag försöker bara vara lite svår. Trodde man skulle vara arg då. Har jag missuppfattat?! Åh, pinigt om jag har!

2007-05-10 @ 13:15:35
Postat av: Dave

Det är luften i Kalmar som gjort honom till en känslokall enermit. Men snart kommer han upp till värmen i Stockholm.

2007-05-10 @ 17:03:58
Postat av: Klas

Tony, jag hatar väl inte?

2007-05-10 @ 22:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0