2x hiphop

image127
Supersci var riktigt grymma på O-baren igår! Phonetik (vit T-shirt) gjorde comeback efter ett gäng år.

image128
Little Brother var minst lika grymma på Berns, synd bara att publiken var den sämsta tänkbara. Berns och konserter går inte riktigt ihop.. med vissa undantag.

Hann även med lite häng på Cali, vidare till MonkeyBizz, in på Tuppen för några kalla, MonkeyBizz x Odd på Operaverandan å en veva på NEU. NEU är fräsht men såååå stelt..

Ikväll ska jag få se om kmikes mask fungerade, hoppas han är slät som en babystjärt (se. Hockey-Mackans ansikte)

Kommentarer
Postat av: M

Jag var slät och fin, eller hur?

2007-05-05 @ 02:37:19
Postat av: toby

jag bävar inför första encountern med kmikes nya facial. hört att det ska var något i hästväg.

2007-05-05 @ 04:03:38
Postat av: toby

vita installationer i taket verkar vara en trend i år till skillnad från förra årets svarta.

2007-05-05 @ 04:04:53
Postat av: k-las

Jag kan ge kmike en facial om den han försökte med inte blev bra...?

2007-05-06 @ 00:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0