Tuff vecka

Jag ber om ursäkt till mina MrWhite fans för att jag inte skrivit till er på länge. Det har varit lite mycket att stå i på sistone.
Jag känner redan nu att detta kommer bli en tuff vecka. Jag ska börja med att försöka sammanfatta förra veckan lite.
Utgång Onsdag, Torsdag (strip på olssons video), Fredag (SNS-fest), Lördag. Lördagen var underbar med Schlager hos Tony.
Veckan bjöd även på 3 par skor från New Balance (TACK SNS!).

Men den här veckan började bättre. Ledig igår så då drog jag ut till Lindö och hälsade på grabbarna på golfen. Fick höra att en av ägarna från de tidigare åren inte är med längre, lite tråkigt. Men den finns en del jobb där, så det var najs.
Var i skolan idag och snackade varumärken och sen drog vi iväg med ett gäng från klassen vid 16.00 för att käka pastabuffé. Fifflare som man är smet man från att betala och fick även två öl hihi.
Sen vidare mot innerstan, drog 2 öl på East. Vidare mot Söder och vampire lounge. Drog några shots och öl där sen vidare till Underbara Bar, som kvällen i ära var stendött.
Imorgon snackas det om Spy Bar. På torsdag ska klassen ut igen. Helgen är inte planerad men jag tror det kan bli en till två utgångar. Vi får väl se.
Den här veckan kan bli riktigt bra.
En tjej i klassen berättade att hon har nuppat i en sån där sex-gunga.. NAJS!

Kommentarer
Postat av: Dave

Du är verkligen helgalen!!!!!!

2007-03-14 @ 02:20:19
Postat av: tobster

Ojdå, tuffa killen. Leker med sina nya tuffa kompisar. visst... då var man passé igen. Får väl försöka hitta några nya på Matrix. Själv var man ju på Nada igår o chillade. mycket bättre än East.

2007-03-14 @ 10:17:45
Postat av: Dave

Fuck, vi var ju på väg dit. Då kunde du fått träffa dom nya vännerna så du vet vad du ska ta efter :)

Men istället blev det vampyrdrinkar..
Fick sitta kvar där du satt eller kom det nån stammis?

2007-03-14 @ 16:09:03
Postat av: Klas

Har märkt att ni har börjat utesluta mig, jag ska ju ändå iväg så jag kommer ju inte "finnas" längre som man brukar säga...
Visst ha så jäkla kul david med dina nya fina kompisar, de är säkert mycket bättre än mig och Tony mfl. på alla sätt... De kanske till och med precis som du väger på ordet "lova" ibland?

2007-03-14 @ 17:56:44
Postat av: Markuk

Tycker det är tråkigt att det centrala ska vara alkohol i alla lägen. Våren är här med långpromenader och utefikande med rött te osv. Hitta en mindre destruktiv livsstil David. Jag kan verkligen inte glädjas med dig och dina upptåg. Jag blir jätte besviken och ledsen...

2007-03-14 @ 18:46:44
Postat av: Per

Dear David,

I just finished reading your last blog entry and it seems like you have transformed into a professional party boy. Take care of yourself!

P

2007-03-23 @ 14:49:49
URL: http://www.pertorkelson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0