Tony goes Klas...

Jag satt hemma och tittade på tv när jag tänkte, varför inte bygga nåt? Och vet ni vad, det kostade INGENTING, 0 kronor! Inte ens 15 spänn - och vad byggde jag? Ett flygplan!!! Det är inte sant sitter ni och säger, skakar på huvudet och slår handflatorna mot kinderna med hakan nere i knäet. Men lugn, Tony guidar er genom heeeela processen så häng med....

papper01papper02
Ta ett vitt A4-ark, vik de två hörnen på en av kortsidorna....
papper03
Vik på mitten längst med långsidan av pappret.... typ.

Så där ja. Ett alldeles eget flygplan! Nu kan ni flyga till jobbet direkt från fönstret på morgonen. Titta in nästa vecka då jag bygger en ros av en servett!

Kommentarer
Postat av: toby

Om ni undrar vilket sorts papper ni ska använda är det ni ser på korten hyresvillkoret för ett rum i Grebbestad. Funkade fint, räkningar, kontrakt, alla former av legala dokument funkar också fint! Så sätt igång!

2007-03-04 @ 23:19:28
Postat av: Mac

15kr för allt det där? Jo tjena, och jag heter Bengt Göran. Den gubben gick inte Tony!

2007-03-05 @ 17:18:06
Postat av: toby

testa att läsa inlägget innan du kommenterar det. Det står klart och tydligt "Inte ens 15 spänn"? är det nåt som är otydligt.

2007-03-05 @ 20:06:26
Postat av: Klas

Ha ha Tony... mycket lustigt.

2007-03-05 @ 20:11:32
Postat av: Mike

Genom att använda mitt CSI-photoshop lyckades jag veckla ut pappret på bilden och avläsa ditt kreditkortsnummer. Nu ska jag äntligen in på ebay och köpa den där kompletta nintendo-samlingen!

2007-03-06 @ 22:06:43
Postat av: Mattias

Du behöver boxas. Med mig.

2007-03-07 @ 22:52:59
URL: http://www.prfektlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0