Mind the gap

Nyss hemkommen från London med en massa shoppingkassar och en otroligt irriterande förkylning ligger man nu och gosar i sängen och funderar på hur man ska presentera det lilla eventet för Mr White's läsare.

Helgen började med att jag och mitt resesällskap anlände till flygplatsen på torsdagkvällen. Tyvärr var den enda respektabla taxin upptagen, så vi tog flygbussen in till stan.
image69

Fina bilar var det förresten gott om. Gatorna i kvarteren runt vårt hotell var nerlusade med Aston Martins, Ferraris, Porschar, Jaguarer och Bentleys. Jag "tog" den här lilla rackaren en kväll:
image70

Helgen gick som sagt i shoppingens tecken. Priserna var väl inte direkt låga, men utbudet var såklart mycket större än hemma i Sverige och jag gjorde ett par klipp. Bland annat snatchade jag dom här snajdiga dojjorna av märket "Nanny State":
image71
Hoppas allt står väl till uppe i Sverige, här nere i Skåne är vädret dålig men allt annat bra. Ses snart!

Kommentarer
Postat av: tobster

är det gummi- eller allvädersstövlar?

2007-03-05 @ 20:07:53
Postat av: Klas

Wow, jag visste inte att du/ni varit i London över helgen... Vilka var det som flög dit?
Jag vill vara dig när jag ser dessa bilder...

2007-03-05 @ 20:15:06
Postat av: Mack-E

Wowo wowo wee wow vilka bilar! Låter som du lättat på borgarplånkan bra i helgen. Välinvesterade gummistövlar i regn rusket!

2007-03-05 @ 21:42:50
Postat av: Mike

Det är en läderstövel med lite gummigrejs på tån. Ser ut som en sneakerifierad chelsea boot, typ.

Bild här: http://www.drshoes.co.uk/item-573

Det var jag och Ullis som var i London. Var fett nice, jag skulle gärna åka tillbaks när jag samlat ihop en stor hög pengar så jag kan gå loss ordentligt i butikerna.

2007-03-06 @ 11:31:37
Postat av: Klas

Den där högen av pengar har du väl redan som jag har förstått...

2007-03-06 @ 13:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0