Mamma jag är färdig!!!

Efter viss bearbetning såg det ut såhär, sen var det dags för att pensla på några lager färg...

bearbetat

Målat och uppsatt, såhär blev det.

klart

fr?n sidan

Detta lilla projekt är nästan enbart skapat av saker jag redan hade hemma... Kalaset gick på hela 15 kr eftersom jag var tvungen att införskaffa en pensel då det var dags för att måla.


Postal Service - Sleeping in

"Last night I had that strange dream
Where everything was exactly how it seemed
No concerns about the world getting warmer
People thought that they were just being rewarded
For treating others as they'd like to be treated
For obeying stop signs and curing diseases
For mailing letters with the address of the sender
Now we can swim any day in November"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vackert att det får mina ögon att tåras. 15kr?! Är du gjord av pengar eller?!

2007-03-04 @ 19:15:23
Postat av: tonby

jätte fint, man ser höljet knappt. camo! fett. och kan nån fixa så namnet stannar kvar i namn-fältet när man skriver kommentarer.

2007-03-04 @ 22:49:26
Postat av: Klas

Camo, det var det som var tanken att det skulle försvinna så mycket som möjligt...

2007-03-04 @ 22:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0