It´s grejt for the miljö!!

Tänkte bara anonsera ut till alla att nu har jag börjat köpa ekologisk mjölk...
Ekologisk Mj?
Såhär ser den ut  gott folk så ni vet vad ni ska kolla efter i affären sen...

http://www4.arla.se/Default____17715.aspx


"Last night I had that strange dream
Where everything was exactly how it seemed
No concerns about the world getting warmer
People thought that they were just being rewarded
For treating others as they'd like to be treated
For obeying stop signs and curing diseases
For mailing letters with the address of the sender
Now we can swim any day in November

Don't wake me, I plan on sleeping in . . ."


- The Postal Service

Kommentarer
Postat av: M

Vilket vackert mjölkpaket! Man får hemlängtan här där man sitter fast med en massa avlånga mongo-kartonger som inte går att öppna.

2007-03-12 @ 10:59:26
Postat av: toby

jag köper också ekologisk mjölk! cred till mig med! + att jag åker kollektivt och kör aldrig bil.

2007-03-12 @ 11:09:33
Postat av: Klas

Fast i min lokala ICA-butik finns det bara ekologisk grön mjölk och inte lättmjölk eller röd mjölk som jag också gärna införskaffar... Det är ju lite synd, tror jag ska mejla ICA och höra med dem vem som har ansvaret för leveranser...

2007-03-12 @ 18:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0