Gud, hjälp mig nu genom 1000watt...



Vi har ju alla säkert uppmärksammat Davids nya tokiga och "häftiga" nya liv. Krökeri, nyfunna "vänner", "bra" utbildning och allmänt tokeri. Jag känner att jag som första person måste gå in och säga ifrån. Jag kan inte bara sitta och titta på när en vän går i fördärvet. En farhåga jag fick var att detta nya liv även skulle innebära att David börjar lyssna på satanisk dunka dunka hårdrocks-musik. Kanske ska han hetsas till ett ännu "häftigare" liv med hans nya "vänner" som påtryckare. Jag säger ush och nej! Jag är ganska övertygad om att jag kommer få många av bloggens läsare med mig mot denna idioti och ogudaktiga förförelse. Hjälp mig leda tillbaka vår vän till oss!

David, du är för fin för att förtappas in i detta.

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vasp!

2007-03-14 @ 22:00:10
Postat av: Klas

Djävulsdyrkar musik...

"give me a reason not to rip your fucking face off, why don´t you take a good look into these eyes cause I´m the one who´s gonna tear your fucking heart out" - Slayer

2007-03-15 @ 13:37:12
Postat av: Micke

Det finns bara en person som kan hjälpa dig nu, David.
http://www.runar.org/

2007-03-16 @ 08:46:50
Postat av: Klas

Det finns en likhet mellan David och Britney Spears, båda är påväg utför och skriker på hjälp...

2007-03-16 @ 13:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0