Vi hade i alla fall tur med vädret!(?)


Den bästa traditionen någonsin?

Känner att det är dags att avlägga rapport från den senaste tiden och speciellt midsommar som ingen ännu vågat blogga om trots att större delen av mrwhite var samlade runt stången.

Det hela avlöpte mycket lyckat enligt min högst personliga mening. Davidssons bjöd ut oss alla plus några andra utomsockens till deras lilla ö i skärgården på fredan. Tog båten från strandvägen och lämnade stockholm bakom oss för ett tag. Midsommaraftonen inehöll allt från femkamp, sill & nubbelunch, bbq, bad, allsång och mycket mer. Eftersom (i stort sett) alla som läser den här bloggen var där så är det väl ingen mening med att gå in på detaljer. Bilderna får tala för sig själva. Om det är någon annan som har bilder så kan ni ju lägga upp dom  här också.

Själv stannade jag bara tills på lördag morgon då jag begav mig vidare ut i skärgården för att möta upp med släkt, familj och andra bekanta utanför Harö. Där blev det mest till att gäsa, slappa och kasta pil plus en massa god mat. Åkte hem till kära sthlm igen på söndan. Nu är det bara semester som gäller för min del, den här och nästa vecka.

femkampslagen:
Lag á Lätt (vinnare), Lag & Rätt (förlorare), Lag Syd (förlorare)
  

   
   

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ja, grym dans. En combo av Jim Carrys "scullfucker" samt våran kära "shoulderfuck-dance". FET!!

2007-06-28 @ 08:33:54
Postat av: Klas

Underbart att se oss så lyckliga!

2007-06-28 @ 11:55:32
Postat av: Andreas

Man missade tydligen nått....

2007-06-28 @ 22:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0