Onsdags party!

image224

Hett tips för er som är i Stockholm imorgon. Lär bli raj raj. Bra att networka lite oxå hihi
Jag tror på sportif, dom kommer rocka dansgolvet och baren.

Imorgon börjar även "2 för 1"-rean på Calis lilla sneakernäste six feet down. Finns iofs inte mycket att ha där, men vi minns ju kön förra gången de hade rea, så det kan ju va värt att bara titta på. Förra rean köpte jag 2 par och de ligger fortfarande orörda i kartongerna.. Det är definitionen på dåliga köp, eller kalla det impulsköp istället. De var ju inte dåligt att köpa skor, det måste man ju ha på fötterna annars blir de blåa.
Ett gäng converse all-star vore iofs inte så dumt, eller kanske nån air max 1:a... hmm.. jag ska sova på saken

Kommentarer
Postat av: tony.b

Jag efterlyser blogg-battle-party på Fåfängan!

2007-06-20 @ 10:04:36
Postat av: Klas

Är det något inträde eller kan man bara dyka upp och supa skallen i bitar?

2007-06-20 @ 15:12:29
Postat av: Dave

Sportif vann!
Ni vet var ni hörde det först

2007-06-24 @ 18:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0