Härliga helg



Jag ligger i sängen och är nöjd över att jag fick så mycket gjort i helgen. Efter en lugn fredagkväll följde en intensiv lördag med paintball i Vellinge utanför Malmö och senare öl på Möllan. Paintball var riktigt kul, trots ösregn, och gjorde inte alls lika ont som jag hade varit rädd för (hoppats på?).

Söndan började lite dåligt, med huvudvärk, men framåt lunch kom jag igång! Tvättade, städade köket, sågade av och satte upp rullgardiner, bokade semester, såg UFC 72, meckade med nya cykeln, bakade kokostoppar och såg på School for Scoundrels (rekommenderas).

Ikväll efter jobbet fortsatte jag i samma tempo med att banka till ett fäste till en stänkskärm av ett överblivet rullgardinsrör. Blev skitbra, jag är värsta MacGyver! Fick mina vita och guldiga Stan Smith också, najs!

Snart är det midsommar, ska bli underbart att träffa större delarna av MrWhite och läsare.

Puss och god natt!
kM

Kommentarer
Postat av: Klas

I know the feeling of truly being Ernst. Snart ses vi, bara några arbetsdagar att beta av sen knäpper vi första skärgårdsbiran! YEP!

2007-06-18 @ 22:17:08
Postat av: tony

Du är så duktig micke! Vad är det för racer-bike du införskaffat? Vi ses snart!

2007-06-19 @ 09:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0