Ehhh... JA!

Klas Mikael bloggar igen!
Jag sitter just nu på jobbet och har långtråkigt, det är knappt att jag behövs här... Jag har roat mig med att kolla mailen som innehöll 0 nya mail, uppdaterat lite nyckelord på bloggen och även jobbat någon minut emellanåt.
Vädret var ju inget att hurra för idag, vilken tur då man måste sitta inne och ha tråkigt hela dagen. Där fick ni som just nu har semester! Då får ni också sitta inne och tråka, kanske spela kort eller alfapet?
Efter jobbet är det dags att besöka en av stans mest metrosexuella frisörsalong, Michael och Frisörena som pojkflickan Tony har rekommenderat mig så varmt. Sist jag klippte mig gick jag till hårgänget som fröken Davidsson rekommenderade, det var dyrt men ganska bra...
Man kanske skulle köpa lite nya paltor också när man ändå är igång så man kan vara ordentligt helgfin... vi får se vad man hinner med, skulle vilja köpa mig en ny skjorta. Jag gillar skjortor eftersom jag är en långärmad-skjortkille...
Undra om det finns några Ewin kvar på Weekday? I så fall kanske jag knycker ett par på väg till frisören. Men som vanligt när det är rea så finns väl aldrig ens storlek kvar. Dessutom är det risigt att köpa rea:t enligt vissa så man kanske skulle låta bli.
Det var länge sen jag bloggade på riktigt, känns skönt att få det gjort. Det känns som en tung sten lättar från mitt hjärta. Jag har haft lite dåligt samvete, (då jag inte har bloggat på länge) att så många människor gått miste om allt betydelsefullt, intressant som har hänt i mitt liv på senaste tiden... den förlusten önskar jag inte ens min värste fiende!

Usch vad tråkigt jag har, kaffet på jobbet är inte ens gott! Eller det kanske är gott om man gillar blaskig latte gjord på pulvermjölk, fan ta er selecta!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Om du tränar lite mer kanske du kan bli en kortärmad tröjj kille som jag, jo ledig denna vecka innan nya jobbet sparkar igång på måndag.
Ska inte klaga kreta var underbart, nån som vill ta en
bira å softa fredag kväll kanske?

2007-06-27 @ 10:53:35
Postat av: Klas

Vet inte, om du klär upp dig i skjorta kanske? Får ju skämmas annars...

2007-06-27 @ 11:33:18
Postat av: Marcus

Tony and gu(a)y is the place to be om du vill ha en 100%-ig Gessle-frilla. Ooh, yeah! Kalas på lördag hoppas jag. Puss

2007-06-28 @ 08:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0