Vilken sommar?

Usch vilket tråkigt väder det är!
Jag sitter på jobbet och är nästan glad över att vara här... då jag ändå inte kan njuta av solen kan jag lika väl vara på jobbet och tjäna lite pengar i stället.

Det har varit mulet nästan hela veckan men i onsdags var det ju riktigt härligt ute, synd att man hade tvättstugan, träning och storstädning på schemat. Den gubben gick inte...

På torsdagen regnade det på rejält större delen av dagen, riktigt paraplyväder. Fast då jag gick hem från jobbet vid kl fyra så hade det lättat upp, så jag fick aldrig visa upp mitt blåa paraply från Norrmalms stadsdelsförvaltning. Det var synd!

Fredagen känns ju rätt mulen och trist den också men jag hoppas att det klarnar upp senare på eftermiddagen.
Det är ju sagt att det ska bli finare väder i helgen, det hoppas vi nog alla på.
Jag undrar hur vädret ser ut nästa vecka kanske vi får lite sol? Jag hoppas på det!

Ha ett bra liv!

Kommentarer
Postat av: Dave

Haha, vädret. Bästa kallpratsämnet i historien!
Nu är det ju sol, jag ska ut och lira b-ball!

2007-07-13 @ 10:52:46
Postat av: M

Sista dagen innan semestern, så nu kommer det fina vädret!

2007-07-13 @ 10:59:14
Postat av: tony

Huvudsaken är att det blir bra imorgon då vi ska till trädgårn! Wöhhööööuuuuaaayeah!

2007-07-13 @ 11:22:55
Postat av: Klas

Jo, men det kunde ju varit lite mer sol i sommmar tycker jag faktiskt!

2007-07-13 @ 12:17:24
Postat av: Klas

Det verkar inte som man kommer kunna muttra och säga "vi hade iaf tur med vädret" då man ser tillbaka på sommmaren 2007.

2007-07-13 @ 12:28:16
Postat av: Dave

Medelhavsresor är the new black i sommar.

2007-07-13 @ 13:52:28
Postat av: Klas Mikael

Vad menar du med new black ("ny svart"?)?
Visst medelhavs resor är ju att föredra då det är regnigt,grått och trist väder här hemma. Men de sägs att det ska bli fint i augusti...?

2007-07-13 @ 14:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0