Tillbaka i stan

image262
Då var man tillbaka i stan igen. Underbart. Skulle ha jobbat idag, men TACK VARE vädret så slipper jag. Tydligen var det inga die hard golfers som vågade sig ut i regnet idag. Det var dock en pensionärsförening som var ute och hade beställt äggmackor i drivor, men min lilla chef tyckte det var onödigt att jag kom ut och jobbade 20 minuter. Istället ska jag tvätta min kropp, kolla på bilder, tvätta skor och köpa lite kalsonger.

Grymt väder igår, för en gång skull. Men tempen på vattnet där ute var inte nå vidare.
Måste bli en medelhavsresa snart, min kropp mår inte bra med så här lite solljus som vi erbjuds i Stockholm i år.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

välkommen hem!

2007-07-27 @ 12:20:46
URL: http://www.alltochallo.blogg.se
Postat av: Madeleine

Vill du ligga med mig i helgen?

2007-07-27 @ 16:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0