Snart helg....weeee!

image261

Fasen va jag längtat efter att få helg. Ser väldigt mycket fram emot Klarks och Dave-whoes fest på lördag. Ska bli skitroligt. Sak även bli väldigt kul att få upp min manliga KK Chrille från Kalmar imorrn. Har just släpat hem en tältsäng från bror min. Det finns fasen inget skönare än tält enligt mig...men det får han sova i. Är ni med på något soft geschmück imorgon kväll tro? Filmkväll någon?

VAr även på City Dental igår. Första gången hos tandläkaren på 8 jävla år. Tänkte att det kanske var dags. Inga hål hade jag men alla 4 visdomständer ska dem dra. DE på överkäken växer tydligen vågrätt mot tandraden. "Vi får nog såga lite i käken" sa tandisen. Jag sa då till honom att jag tyckte det lät som en smårtsam historia. Då sa han kort och gott; -Ja. Jag ser sjukt mycket fram emot det!

Ok vännerna mina. Nu ska jag raka mitt hår och sedan sussa. Hoppas alla är taggade på helgen så hörs vi imorrn.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: tony

du borde kolla på The Dentist 1 och 2 innan du drar dit igen. Utmärkta filmer, du kommer känna dig mycket lugnare då.

Postat av: Dave

Ska bli russkigt skönt med lite helg. Hoppas vädret kan va hyffsat iaf. Kommer bli off the chain på lördag! Har börjat pula på låtlistan, kommer bli mycket rugged shiiiiiit!

2007-07-27 @ 01:34:47
Postat av: marcus

Spela Thunderdoom 6 hela kvällen....bumtss-bumtss-bumtss-bumtss...

2007-07-27 @ 08:59:55
Postat av: Andreas

Ska bli kul å hoppa med i "unga" ligan igen, the sky is the limit.

2007-07-28 @ 09:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0