Mitt sommarlov.

Hej,

Är hemkommen från London nu. Kom hem i natt, blev som tur var hämtad av far min och sov hos dom ute i Täby. Fick åtminstone sova i 4-5 timmar eftersom planet var försenat. Nu sitter jag här helt slut i huvudet. Ska gå och lägga mig snart tror jag. Avslutade i alla fall min två-veckors-semester med en weekend till London för att hälsa på Kia och lite andra vänner från förr. Det blev inte riktigt så. Träffade och bodde hos Kia i Finsbury park men de övriga vännerna fick jag ju tyvärr inte tag i eller så kunde dom inte. Synd. Hoppas jag träffar dom snart igen ändå.

Helgen i London var ändå mycket lyckad. Anlände torsdag förmiddag. Åkte in till city, vandrade runt i Soho och china town mestadels. Betade av en del av de butiksadresser jag införskaffat sent onsdag kväll. Det var skönt, fick dock lite regn på mig men det var det enda regn som kom under hela helgen. Mötte sen upp Kia för lite middag och vin hemma hos henne. Kul att ses igen efter ungefär 3 år. Resten av dagarna bestog mest av att gå omkring ännu mer i Soho, leta efter Footpatrol (hittade till slut tack och lov), äta gott, dricka mycket öl, sola, träffa lite sköna britter, äta sunday roast mm. Det var en mycket skön avslutning på en annars ganska seg semester. Hoppas på att mina nästa två veckor i början på augusti blir mer fartfyllda och då har kanske fler semester. 

   

Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Klas

Jag vill också! Jag blir bara avundsjuk Tony, bara avundsjuk!

2007-07-09 @ 20:56:01
Postat av: Marcus

Låter som en nice helg Tobie. Jag får också kolla in London lite mer ingående framöver. Har bara kollat in drottningens slott och hånglat på en filt i någon park...hehe. Ses i helgen putte. Kram

2007-07-09 @ 21:05:55
Postat av: Andreas

Jo de va kanske lite otajmat, alla andra drägg inklusive mig jobbade ju, ses!

2007-07-10 @ 17:30:12
Postat av: tony

Mer bilder finns på Ansiktsboken. Påminner mig om den fantastiska låten Ansiktsburk, den här går ut till alla skallar där ute: http://www.kramgo.com/ansiktsburk/

2007-07-11 @ 09:14:18
URL: http://www.kramgo.com/ansiktsburk/
Postat av: Dave

Alla utom Klas får se, muhahahaha

2007-07-12 @ 10:42:25
Postat av: Klas

Varför får jag inte se?

2007-07-13 @ 08:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0