50-års fest

   
   

Som alla vet var det Klas och Davids gemensamma födelsedagsfest igår. Hela tillställningen var mycket lyckad, träffade många gamla goda vänner man inte träffat på länge. Klas gjorde ett kalasjobb som bartender och blandade drinkar som om han inte gjort nåt annat och Dave snurrade några wicked bra plattor på sina technics. Vi hann t.o.m. med lite allsång. Kvällen fortsatte på söder, strul med gästlistan på mosebacke tyvärr men ett tappert men lite mindre gäng fortsatte till Marie Laveau. Dave, Klasse, Wallin och jag (Tonka) drog sen till spy bar, dave svettades ihjäl och blev lite åksjuk i taxin så i slutändan var det bara tre. Väl inne var det fullt ös fram till fem. En del av gänget drog tydligen till Göta Källare efter Mosebacke.

Kommentarer
Postat av: Klas Mikael

Underbar kväll! Sommarens bästa förfest/utekväll än så länge, om ni frågar mig Klas Mikael

2007-07-30 @ 11:34:32
Postat av: Klas

Det förvånar mig att Mac inte är med på varenda bild. Det brukar han ju annars vara? Vad har hänt?

2007-07-30 @ 12:23:43
Postat av: tony

det här var de enda bilderna han inte var med på, resten ligger på facebook.

2007-07-30 @ 20:07:23
Postat av: Marcus

Ja, Tony verkar inte tycka jag är vacker längre och inte vill ha mig på kort. Riktigt trevlig kväll grabs. Klockren förfest. Skitbra jobbat med drinkarna Klasse. De var suveräna! Dave, du snurrade platter som en kung. Synd att man inte hade tålamod på fyllan för första kön på Mosebacke. Så här i efterhand ångrar man att man inte hängde kvar men vi hade rätt kul på GK också faktiskt. Puss på er grabbar!

2007-07-30 @ 20:08:02
Postat av: Dave

"FÖRFEST"????
Det var ju fest, ingen jävla förfest.. hur kan du ta ett sånt smutsigt ord detta sammanhang?
Men vi gillar dig ändå! Du var störtbra på att se kåt ut under hela kvällen

2007-08-01 @ 23:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0