Min nya livskamrat

Det var nog många som aldrig trodde att det skulle ske, men nu har jag alltså insett att det är dags att lämna det gamla bakom mig och gå vidare.

Många av er som läser bloggen har ju träffat min f.d. och ni vet ju säkert alla hur mycket jag har tyckt om henne. Hon var alltid så otroligt varm, lugn och tyst. På sista tiden blev hon dock som förbytt. Sista månaden har ingenting funkat längre och det kändes som att det inte var någon idé att försöka längre.

Även om uppbrottet kom lite plötsligt så dröjde det inte särskilt länge innan jag skaffade en ny. Den här gången tänkte jag att jag skulle testa något nytt, man av idag som jag är tänkte jag att jag skulle testa på det här med att beställa sällskap på internet. Och igår kom mailet, direkt från asien, hon är packad och skickad med posten! Whiii!

Nu sitter jag här och längtar efter att hon ska vara här hos mig. Jag har ju inte träffat henne, men jag har sett bilder och hon verkar så underbar. Tunn, ljus och smart. Det verkar till och med som att vi har samma filmsmak.

Jag hoppas några av er kommer och hälsar på oss när vi har lärt känna varandra lite bättre. Tänkte lägga in en länk till en bild så ni iaf kan se hur hon ser ut.

Bild

Vi ses snart!
K-to-the-mike

Kommentarer
Postat av: Dave

Gud så söt hon ser ut!
Hoppas hon kan ge dig mer njutning än din förra.

2007-01-25 @ 01:50:34
Postat av: tobster

man kan inte lita på dom där. dom krossar ens hjärta i ett ögonblick.

2007-01-25 @ 11:29:07
Postat av: Klas

Jag skulle inte banga på att hälsa på och pilla lite på henne...

2007-01-25 @ 12:26:53
Postat av: Marcock

Gud va glad jag är för din skull! Hon kommer få dig att känna dig så manlig! De har vädigt lågt intellekt i asien så hierarkin i hemmet löser sig väldigt smidigt. Hon diskar och lagar mat och du tar det lugnt i soffan. Som det ska och bör vara! En sak bara...din gamla, behöver hon också byta upp sig tro? Lämna mitt nr till henne är du gullig. Kram!

2007-01-25 @ 13:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0