Tillbaka i kalla Sverige

Nu var man hemma i Stockholm igen. Även fast jag inte var borta så länge, så känns det som det. Riktigt skönt att åka utomlands några dar. Britter talar verkligen roligt och alla ser ut som fotbollshuliganer.
London bjöd på några fler grader, dyr shopping, kinesiskt nyår(?), fest i Brixton, dubbeldäckare, pub, bape och lite därtill. Kul att se hur Dennis och Malin spenderat deras senaste 6 månader. Skulle nog va kul att åka iväg runt 6-7 månader och jobba/plugga utomlands. Ska försöka få in utlandspraktik i min utbildning.

Drar in lite bilder här sen så får ni se hur London såg ut i helgen.

Kul att se att det hänt grejer här hemma samtidigt. Den lilla systern har forsatt smycka kroppen med färg, Tony har startat en konkurrerande blog(!!!!!!!), Andreas har satt en markeringen på mrwhite, Mick blowade årets chans på Harriett och sist men inte minst, SNS har börjat få in lite AF1:or!

Nu ska jag dricka lite te så min röst kommer tillbaka. Tappade den mellan lördag och söndag på nattbussen i London.. bloody hell!

Kommentarer
Postat av: Klas

Det som upprör mig mest är nog den konkurrerande bloggen...

Bra sammanfattning Dave, nu har man koll på läget igen...

2007-02-20 @ 09:29:53
Postat av: tobster

låter ju festligt, det där london. är du brun som en pannkaka nu?

2007-02-20 @ 13:10:42
Postat av: Klas

Pepparkaka, klart han är, han har ju stekt i Brixton hela helgen...

2007-02-20 @ 13:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0