The spy who shagged me

Spy Bar

Då var det fredag igen, sitter och försöker traggla mig igenom mina distanskurser samtidigt som jag kollar in Alpina VM i Åre. Det går bättre för Anja än för mig verkar det som.

Igår blev det en liten krogruna med Dave också. Lugnt och stilla dock. Kollade in Olssons Video där det var rätt dött, drog vidare till spy bar för att kolla in deras torsdagsklubb. Var nog ännu mer dött där. Men skoj att vara där, för första gången för lilla Tony. Känns skönt att bocka av spyan, nu behöver man inte gå dit igen. Men som Dave sa igår, Spyans glansdagar är över och inte tillbaka på ett bra tag.

Nej, om man skulle ta och lära sig lite om informationsteknik nu....

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Marcus

You just got up a notch in my book! Jag vill ta på dig...

2007-02-11 @ 15:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0