sommartider hej hej!


Midsommar - Öland 2006

Jag vill ha sommar. sol. bad. grillkvällar. cykelturer. svett. sandaletter. shorts. linnen. barfota. gräs. skärgården. glass. dans. skratt. uteserveringar. kall öl. roadtrips. segling. solbränna. blekthår. solbrillor. semester. det vill jag ha. Nu!

Tack all vänner för den underbar sommaren som varit (för länge sen), hoppas den blir minst lika bra igen. kMike ska ju köpa segelbåt så kan ju bara bli hur bra som hellst. I filmen kan man bl a. skåda mrwhites kändisar Dave, kMike, Klazzy och Mac. Tobster står för den stadiga kameraföringen. Ville bara ge er nåt att drömma om....

Kommentarer
Postat av: Dave

Du har ju valt "private video", d e därför den inte funkar

2007-02-21 @ 01:51:41
Postat av: antebiten

jag har...sol. bad. grillkvällar. cykelturer. svett. sandaletter. shorts. linnen. barfota. gräs. glass. dans. skratt. uteserveringar. kall öl. roadtrips. solbränna. blekthår. solbrillor. SEMESTER! d e vad jag har =) o det glader mig!
puss

2007-02-21 @ 02:50:29
Postat av: Micke

Fixa videon toniiiiii!

2007-02-21 @ 08:08:45
Postat av: Klas

Ante din jävel, fan för dig, och fan vad jag är glad att du har det bra...

"klä ut sig till vitsippa, aahh!"

Och Tony, fixa filmen!!!

2007-02-21 @ 08:23:03
Postat av: tobster

videon är upp n running igen. tjoho!

2007-02-21 @ 14:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0