Snake Eyes

snakeskin
Adidas Snakeskin Americana

Senaste fyndet, de här giftiga små gossarna satt o chillade på en hylla ute i hammarby sjöstad på adidas outleten. Mycket trevliga. Ett par skor som sticker ut från mängden. Sportade dessa igårkväll när Michelles examens fest begav sig. Bestämde mig efter mycket om och men att åka. Festen var i alla fall lyckad, med överflöd av god mat, tårta, ostar, vin, kex, chips. Det var ingen som behövde gå varken hungrig eller nykter.

Idag är det plugg som gäller... ett litet tag i alla fall. Sen ska jag nog sätta mig med mitt ny införskaffade Final Fantasy XII, snask, läsk och en fet pizza.

Hade bra och Grattis till Add-E Odell som fyller år idag! :D Hurra hurra hurra!

Kommentarer
Postat av: Jess

Giftiga var ordet ;) Var en nice shoppingjakt iaf! Är fett nöjd med mina fynd! Plugga på el pluggo, själv ska jag vräka i mig godis och chilla vid tv`n. See ya! Kram Jess.

2007-02-25 @ 15:58:48
Postat av: Marcus

Den var mig en salig sko-onani! Det är så man blir sjösjuk! Vik hädan och hitta någon form av mening i livet!

2007-02-25 @ 16:29:31
Postat av: Klas

David har fått oss att sjunka i skoträsket... Jag ska försöka hålla mig borta från skofetish, men jag kan inte lova att det blir så...

2007-02-25 @ 17:36:54
Postat av: toby

det här är det bästa som hänt mig sen jag upptäckte onani!

2007-02-25 @ 20:45:04
Postat av: Andreas

Köpte ett par jäligt sköna nike rabbitfuhr columbiana!

Skit nice, Kritvita med rosa självlysande skosnören, oranga kardborrband....
Pris..2100kr.

Am i a sucker...I think not!

2007-02-26 @ 16:52:55
Postat av: Andreas

Köpte ett par jäligt sköna nike rabbitfuhr columbiana!

Skit nice, Kritvita med rosa självlysande skosnören, oranga kardborrband....
Pris..2100kr.

Am i a sucker...I think not!

2007-02-26 @ 17:14:52
Postat av: Andreas

Köpte ett par jäligt sköna nike rabbitfuhr columbiana!

Skit nice, Kritvita med rosa självlysande skosnören, oranga kardborrband....
Pris..2100kr.

Am i a sucker...I think not!

2007-02-26 @ 17:24:32
Postat av: toby

du kanske är en sucker som postar 3 av samma kommentar. duktigt Mr PC! Vart hittade du dom? Jag har letat som fan efter dom där, grymmt limiterade finns bara 200.000 i Stockholm.

2007-02-26 @ 21:12:18
Postat av: Anonym

Andreas, jag tror att du hittar på...

2007-02-26 @ 21:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0