Hockey-Mackan-brödet

Imorse satt jag i godan ro och åt mitt ägg, drack min juice och bredde min macka. Jag blickade ut över frukostborde och var nöjd med att det var fredag, jag var tjänstledig, snön föll utanför fönstret... det var då det hände, jag glänste ner på mitt ny inköpta frukostbröd och får till min förvåning och glädje se följande:

Hockey-Mackan
Det slutgiltiga beviset

Marcus har tillslut blivit så mycket 'hockey' att han fått en hel limpa uppkallad efter sig. "Hockey-Mackan". Kan det misstolkas? Nej, det kan det inte. Vad jag hör har Mackan valt att trappa ner på sina hockey-bestyr. Det glädjer mig. Men kom ihåg att stödja din lokala hockey-kille - köp Hockey-Mackan-brödet!

Kommentarer
Postat av: Hockey Mackan

Trappa ner?? Nej, hockey är en underbart trevlig lagidrott som för män närmare varandra. Jag spelar nu i Kalmar FF och har inga som helst planer på att sluta.

2007-02-23 @ 18:44:37
Postat av: K-to-the-mike

Haha! Var köper man hockeymackanbrödet?

2007-02-23 @ 19:55:28
Postat av: Klas

De har brödet på Ica Enskededalen
Dalens Alle 5, ENSKEDEDALEN
08 - 4480960

http://www.ica.se/FrontServlet?s=butiker&state=butikssida&butiksid=01294

2007-02-24 @ 11:24:14
Postat av: Jerker

Jag undrar vad det är för recept, om man får för sig att baka hemma.

2007-02-24 @ 11:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0