Gudars skymning

Jag har skrivkramp.
Ska bättra mig, I swear.

Men det är en sak jag tänkt på lite i veckan. Jag har märkt att vissa människor i min närhet har ett ohälsosamt förhållande till sin avföring. Eller så är det jag kanske?
Visst kollar man ned i toaletten för att se vad man åstadkommit när man bajsat? Man vill ju se om man fick till en bra skörd, eller?
Jag har undersökt detta lite och det verkar vara få som inte gör det, alltså betyder det att det är minoriteten som gör "fel". Ni vet vilka ni är.

Tänkte avsluta med ett fint rapcitat av Ken. Det får mig att tänka på Guru. Här kommer det;
"Hon va inte mätt, nej, hon var hungrig"

Kommentarer
Postat av: P-to-the-R

Hej David.

Ofta när jag går på toaletten använder jag toapapper. Det har ofta kännts rätt fiffigt att göra så, men det medför en del problem. Ett av problemen är att pappret ofta ligger i vägen så att jag inte kan beskåda min skapelse, när jag lämnar toa-stolen. Jag vet inte vad jag ska göra åt det här, det känns väldigt pinsamt att inte ha fullständig inblick i sin egen mages status.

Jag har ingen annan att fråga och jag hoppas du kan hjälpa mig.

Din vän
P3d3r

2007-02-15 @ 09:50:01
URL: http://stureplan.se/vimmel
Postat av: Klasvegas

Jag kan rekommendera att smaka av bajset från pappret om det är svårt att se skapelsen pga. papper i toastolen, på så vis kan man enkelt bekräfta att magen har gjort sitt jobb... jag vet inte om det bara är jag som brukar göra det?

2007-02-15 @ 10:07:06
Postat av: Anonym

Det värsta är när man känner att man givit dasset en riktigt omgång, men så när man tittar ned så finns den rackarn inte kvar. Han stack direkt illa kvickt. Men det är samtidigt skönt att veta att man har bra tryck!

2007-02-15 @ 19:40:30
Postat av: Klas

Och vem är nu detta som delar med sig av denna oumbärliga information? GE DIG TILL KÄNNA!!

2007-02-16 @ 12:22:25
Postat av: ante

jag har funnit mig min basta van. bumgun. helt sjukt smidigt. efter du har bajsat sa tar du bara den lilla slangen o tvattar av stjarthalet. helt klockrent. inge mer blod o "lovet sprack". ja ni vet vad jag forsoker komma till. ska latt instalera en sadan hemma. vart tog bidee'n vagen?
o det sager ju sig sjalvt oxa, nar du fatt bajs pa handen sa tar du ju inte lite papper o torkar bort det???

ja d racker for mig med min thailands korrespondens.
jag mar toppen.
puss

2007-02-18 @ 09:55:46
Postat av: Klas

Va fint att detta är din enda rapport från asien... rumpdusch, det vore nåt och kanske en lång lillfingernagel också?

2007-02-18 @ 17:16:57
Postat av: Marcus

Svaret på era frågor: De tillfällen då ni torkar er och lyckas åstadkomma en "Japanese flag"(vit flagga med röd fläck i mitten) vet ni att ni är på rätt väg. Äter ni så pass mycket fibrer så ni får en lätt smetig avföring kommer detta innebära att ni måste torka er mer och tillslut frambringa denna hemmagjorda lilla flagga. Go try it!

2007-02-24 @ 17:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0