God natt!

kvällen är ung. david snackar så jäklarns mycket. svårt att sålla bland allt skitsnack. Hoppas verkligen ni sticker till M&G i Vallentuna endast för att få ligga med någon form av hona. Jag har varit inne på det tidigare men jag förstår det inte. Vallentuna? M&G? va fan, skärpning, nån jävla värdighet har man väl? Är det dags för ännu en långdragen diskussion? aja. Hoppas ni får det kul tillsammans med sumo, lundgrens och dom andra. Låter buskul. Själv går jag och äter en förträfflig middag på Helenes krog och förs sen vidare vart hän det bär. Vi får se. Men en sak är säker, det bär inte utanför tullarna.... God natt!

Kommentarer
Postat av: Dave

Vad är skillnaden på att få en hona på m&G och på typ GK. Du verkar göra sån grej av att det är i Vallentuna.. eller?

2007-02-03 @ 04:01:01
Postat av: mick

Du tony, om du inte ska åka utanför tullarna mer så har du ju inte så mycket nytta av din lägenhet. Kan jag få den?

2007-02-03 @ 13:26:03
Postat av: tobster

det bär inte utanför tullarna när man ska gå ut och festa. Hur kommer det sig att alla mina inlägg får så fientliga gensvar? Är det bara jag eller är jag dryg? puss&kram

2007-02-04 @ 03:50:39
Postat av: Klas

Du är så känslig Tony när det gäller dina gamla hemtrakter, du ska inte skämmas utan istället vara stolt för att du är uppvuxen i Täby Kyrkby!

2007-02-04 @ 13:02:52
Postat av: tobster

Jag är i norrort mer än vad du är klas så snacka inte. Men bara för att man inte vill gå ut på skitställen betyder det inte att man skämms, skulle inte gå på m&g, gästis eller tegel om dom låg inne i stan heller.

2007-02-04 @ 19:15:36
Postat av: Klas

Du har ju inte varit där på länge så jag tycker inte du kan uttala dig om hur det är där nu.. Saker förändras med tiden, du förändras. Du har förändrats i mina ögon i och med detta

2007-02-04 @ 20:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0