Det är de små sakerna som förgyller livet...

Det är de små sakerna som förgyller livet...
Den här fick jag av min mamma, visst var den fin? Det är sånt här som gör en lycklig... vet inte om det är någon annan som känner igen sig...?
Givetvis var jag ju inte bara glad för tändaren utan även över att jag hade familj och släkt hemma hos mig på mysigt Söndagsfika igår, det kan jag ju inte sticka under stolen med, att det var kul att träffa dem allihop också, och få visa upp hur bra jag har det här ute i Årsta.
Konstigt att man ändå längtar bort då man egentligen har allt man behöver här hemma. Men så är det och kommer förmodligen vara ett bra tag framöver som det känns nu, blir bara mer och mer kåt på att resa ju mer jag är ute och reser, hur ska detta sluta egentligen? Kommer Klas förvandlas till en eremit som reser jorden runt på sin egen hand och pysslar med starkström i sin ensamhet väl hemma i Sverige?

Varför bloggar folk så sällan?? Då måste ju jag blogga för att det ska hända något här över huvud taget och jag har egentligen inte tillräckligt intressant liv för att vara värd att dela med mig av det till den stora massan av läsare som ändå går in här varje dag med förhoppningar att läsa något intressant och förhoppningsvis få en insikt i dessa vilsna själars liv och kanske till och med känna igen sig och upptäcka att de inte är ensamma om att vara så misslyckade i sin strävan på att synas, bli bekräftade, älskade och torkade i röven av mamma...

The National - Looking For Astronauts

" You know you have a permanent piece
Of my medium-sized American heart
So don't wear the watch
When you're out with the cunts
You can break what you have, but the rest of it's mine

Take all your reasons and take them away
To the middle of nowhere, and on your way home
Throw from your window your record collection
They all run together and never make sense
But that's how we like it, and that's all we want
Something to cry for, and something to hunt"

Indie så det stänker, skvätter och plaskar om det! Så bra så bra!!

Kommentarer
Postat av: Dave

Fet tändare, perfekt när du ska röka holk på balkongen i sommar!

2007-02-20 @ 02:05:07
Postat av: Klas

Jo, det lär ju bli att man sitter där och röker låda varje dag så fort det blir sommar, så den kommer nog väl till pass då...

2007-02-20 @ 09:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0