Tre filmtips

      

Har kollat hyfsat mycket film på sista tiden. Endel var skräp och endel var riktigt bra. Den första filmen jag rekommenderar är Will Ferells producerade Hot Rod. En simpel komedi som är larvig och lättsam. Påminner lite om Napoleon dynamite fast den är lite mera slap-stick och skrattvänlig. Den hade sina svagheter men över lag är det en schysst komedi om man är ute efter något lättsamt.

Den andra filmen är The heartbreak Kid med Ben Stiller. Lite av en chick-flick och romantisk komedi men av en bättre sort. Riktigt kul tyckte jag. Ben Stiller brukar ju kunna väga upp det mesta...

Sista filmen jag vill tipsa om är en rulle med Viggo Mortensen och Naomi Watts. En god drama/thriller vid namn Eastern Promises. Riktigt bra film om den ryska maffian i London och deras elakheter etc. Se den med!

Så, där har ni - tre bra filmer att sätta tänderna i under regniga höstkvällar!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Klas

Jag har inte råd att köpa film denna månad... Måste köpa julklappar

2007-12-03 @ 16:49:50
Postat av: Marcus

Du behöver inte köpa dem. Gå ner till macken och hyr dem. Kostar bara runt 40kr!

2007-12-03 @ 20:59:45
Postat av: Micke

Eller köp dom som julklappar, så kanske du får chans att se dom tillsammans med nån släkting.

2007-12-04 @ 17:30:05
Postat av: Klas

Bra idé, så kanske det blir... Tack pojkar!

2007-12-04 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0