Pontiak, han kommer slå STOORT!






Ni har säkerligen hört talas om honom tidigare men jag ville ändå lyfta fram detta musikaliska geni. Han är så härligt ödmjuk när han försöker fånga in hela rockstjärne-grejen med fina brillor och stilren hatt. Han har även en sida på Myspace som ni kan gå in på för att lyssna på hans stora musik. Klockren kille helt enkelt!






Här har ni myspace sidan som jag starkt rekommenderar: http://www.pontiak.nu/

Vet inte om länken funkar. Skyll inte på min inkompetens nu..."skapa länk"-knappen går inte att klicka på så det så!

Kommentarer
Postat av: Klas

Jag fixade länken åt dig mackan...

Jag gillar hur du garderar dig med "ni har säkert sett det här förut men jag postar den iaf" så du inte får skit av alla gnällspikar som läser och skriver i bloggen... ;)

Ha en underbar dag Marcus!

2007-12-17 @ 13:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0