Petter, så klart!

DSC00241.JPG 
Petter & Co.

Det blev konsert med Petter på Debaser Slussen ikväll, efter en hård dag med redigering i skolan. Har ett första utkast på filmen här hemma nu. Känns som vi har något här, det här kommer bli något stort. Upp med skiten på youtube så ska ni få se. Räknar med åtminstone ett par miljoner visningar den första veckan (men det är väl den svenska blygsamheten som talar).

Konserten var bra, mycket hits, redan efter första låten får vi höra "Så klart". Hade glömt hur mycket jag saknade den. Ett medley av svenska hip-hop-artister blev lite för utdraget, men annars en mycket bra konsert. Förvånansvärt lite folk ändå. Kul att vara tillbaka på Debaser Slussen, var säkert 1.5 år sedan jag var där sist.

Imorgon blir det julshopping till sista slanten. Jag borde egentligen unna mig själv en ny mobil också, mobilkameran gör ju uppenbarligen inte sitt jobb på ett tillfrädsställande sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0