Liten uppdejt

Just nu håller vi på med en hemsida i skolan, jag och några till. Vi gör en till min bostadsförening. Det är mycket roligt. Den blir förmodligen jävligt fin - tids nog.

På fredag är det julfest med jobbet. Ska bli kul, tar det nog lite extra lugnt den här gången. Senare på kvällen blir det inte så lugnt. Då blir det kanske klubb.

Inget mer med det. Dags att sova! ...Jo, en sak till, jag köpte en biljett till mig själv till Justice konsert på Debaser medis nästa år. Det kommer också bli as grymmt - som min hemsida.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Vet inte om jag har hört Justice förut. Ruggight sköna! Här ska tankas!

2007-12-13 @ 17:50:17
Postat av: Klas

Du har inte hört Justice eftersom du bor i en inskränkt liten håla vid namn Kalmar...

2007-12-14 @ 11:08:33
Postat av: Marcus

Ja, du lyssnar ju på allt som går på repeat på radion. Sellout!

2007-12-14 @ 14:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0