Fortsättning SD...



Jag kände mig bara tvungen att fortsätta på Tobs inlägg om SD. DEt finns så sjukt många jätteroliga klipp om SD på youtube så det är svårt att välja ett men detta är ändå jävligt bra. En intervju med Per Björklund om Moskéer i Sverige. Fan va jobbigt att vara så rädd för det annorlunda att man vill förbjuda och sätta skygglapparna på så man inte väter ner sängen i skräck om nätterna. Förövrigt tycker jag det var riktigt kul att Björklund i Tobs länkade intervju sa att SD inte ställer sig bakom feminismen. Så klockrent att avrunda intervjun med lite definitioner från Nationalencyklopedien. Det blev så härligt talande då. Björklund sa: "...och feminismen, det är inget vi ställer upp på heller, inte på något sätt".

"Feminism är en (åsikts)riktning som strävar efter att förbättra kvinnans ställning i samhället och uppnå jämställdhet med mannen; ibland i organiserad form." Källa: Nationalencyklopedien.

Underbara människor...

Kommentarer
Postat av: tony

Är det möjligt att misstolka "Mr White" när vi bara skriver om SD? :)

2007-12-10 @ 14:51:27
Postat av: Machaan

Misstolka och misstolka, SD:s starka argument som vi lagt upp på bloggen kommer att få folk att tänka om helt och tycka att Mr white borde döpas om till "Mr Björklund blogg".

2007-12-10 @ 15:56:20
Postat av: tony

fan, hur många gånger kan man säga "fullskaliga moskéer". Vad menar han? Det är inte OK att bygga en moské i skala 1:1 men är det ok om man bygger en i modellformat, 1:100 är det ok för SD?

2007-12-10 @ 19:15:05
Postat av: Marcus

Jag känner utanförskap när jag ser kinarestauranger och finländska UR-program. De ska ockå bort!

2007-12-10 @ 19:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0