En liten film

Jaha, så var det mindre än en vecka kvar till julafton. Härligt ska det bli, inte bara julafton. utan "jullov", det första på sju år. Det varar ju förstås tyvärr endast i två veckor men det ska ändå bli helt fantastiskt. Ser fram emot julmiddag med vänner på lördag, födelsedagskalas för syrran på söndag och sen är det ju förstås julafton. Frågan är vad som händer på nyårsafton. Alla som är med på Facebook kan ju i alla fall hänga med i planeringen.

Har filmat hela helgen och nu börjat klippa och redigera personporträttet av David. Strax efter jul kommer ni alla kunna njuta av filmen om David Davidsson, den lilla sneakernörden. Titeln är dock fortfarande obestämd. Några förslag?


Kommentarer
Postat av: Marcus

"Dave - The sneakers became his death. He committed suicide with shoelaces from 120 shoes". Ganska lång titel men ändå ganska stark. Annars kanske "Dave - the collector" funkar.

2007-12-19 @ 07:17:41
Postat av: Klas

"jag tycker om skor" är en passande titel tycker jag...

2007-12-19 @ 22:46:52
Postat av: Adde

"Min mor är så stor i skor, när hon födde mig så fick hon verkar"..kanske vore en fin titel på videokassetten..God Jul!

2007-12-22 @ 21:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0