Äntligen!



Då var det äntligen dags för filmen Tempelriddaren att gå av stapeln. Jag läste Guillous bokserie om Arn för ca 6-7 år sedan och blev då helt såld på dessa böcker. Som ni säkert vet så består bokserien av en triologi samt en fristående bok. Det kommer att bli två filmer av triologin. Den ena släpps denna jul och andra delen kommer runt nästa jul. Jag hoppades att det en dag skulle bli en filmatisering av böckerna och på juldagen är det äntligen dags. Någon som är sugen på att se den med mig i jul? Tror filmen och alla mäktiga slag gör sig bäst på bio.

Puzziz och kramizzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag har också sett fram emot den... hoppas den inte blir Sverige-B:ig!

2007-12-08 @ 19:13:16
Postat av: Marcus

Jag är också rädd för att den ska vara det. Blev lite rädd när jag såg att orangehåriga killen som hade sommarlovs-programmet "Tippen-klubben" hade en roll i filmen...hehe. Jag tror det kan bli bra ändå.

2007-12-08 @ 21:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0