The king(Klas) has left the building....

image368

Klas har tråkigt nog etter att en tid ha blivit obarmhärtigt utnyttjad på facebook, valt att stänga ner kontot. Vi alla tycker det hela självklart är både tungt och ledsamt. Vi minns honom som killen som inte var rädd för att simma mot strömmen, alltid med den där pojkaktiga charmen. Vi minns honom för all den värme han gav ifrån sig till oss på facebbok. Så många skratt och varma tillrop. Vi minns saker som när han och Dilba satt i djupa diskussioner om livet samt när han återerövrade Michelle som vän efter att hon dragit tillbaka facebookvänskapen. Så många minnen...nu så mycket sorg. Vi kommer sakna dig Klas-attack.

                   RIP
             Klas-attck
 2007/07/23 - 2007/08/30

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag har ingen Klas.
Framförallt saknar vi den där extra personen i kontaktlistan. Den där personen som gjorde att man hade 48 istället för 47 facebook-kompisar. Kom tillbaks Klas, jag saknar dig så att det skär i hjärtat.

2007-08-30 @ 19:05:48
Postat av: Klas Mikael

Jag ville att du skulle lägga ner mycket av din dybara
tid på sidan innan jag tog bort den... Dessutom har jag inte orkat logga in. Första gången jag loggade in var idag och då tog jag bort mig. R.I.P. Klas Mikael

2007-08-30 @ 20:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0