Snart semester!!!

image276

Aaagh, tors-fre sedan går man på 12 dagars ledigt. Skå bli så satans jävla skönt. Kan inte minnas att jag sett fram emot någon ledighet mer än vad jag gör nu. Clare bear kommer ju ikväll också vilket inte gör tillvaron sämre. På semestern tänkte jag hinna med en skärgårdsluff, pride, moneybrother, gröna lund, restauranger, ölande och vinande. Ska ta semester från träningen också vilket kommer bli ganska gött. Mitt mål är att bli solbränd och lite smal-fet. Förtvinade armar och axlar men ändå lite småhullig runt midja och hals...ja just, som bror min ser ut nu.

Hörde att det vankades grillning ute i hooden imorrn. Detr ska bli bajsväder på fre och man jobbar till kl 18. Ingen som vill grilla på en lovad solig lör då?

All right, dags att sälja lite crosstrainers and shiiiit!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Klas

Sitt där på balkongen och bli fet av för mycket onyttig mat, öl och vin.
Macke din glidare, du har ju knappt jobbat nåt i sommar!?
På fredag är det grilla som gäller! Försök inte röra till det för oss mac-atack!
Och by the way, är det prips blå lättöl som tas upp ur backen (bilden) i så fall... blä. Kärringpiss fick man nog av i ungdomens dagar.

2007-08-02 @ 10:42:12
Postat av: Klas

Och föresten, har du copyright på den där bilden som har prips blå´s logga uppe i hörnet?

2007-08-02 @ 13:52:17
Postat av: Marcus

Har du copyright pa alla dina plagg med feta Tommy Hilfiger-tryck på?

2007-08-02 @ 14:34:48
Postat av: Klas Mikael

Marcus, jag tror du misstar mig för någon annan. Jag äger inga Tommy Hilfiger-kläder!?

2007-08-02 @ 17:16:38
Postat av: Andreas

hehe jasså man e förtvinad nu va...bara för att jag tränar med vikter du bara kan drömma våta drömmar om=)

2007-08-02 @ 17:40:51
Postat av: Marcus

Ja,vi kan ju köra lite chins med vikter och benspark nästa gång. Kan tyvärr inte köra några pressövningar just nu pga...eeh...exem.

2007-08-02 @ 17:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0