Semestern börjar närma sig sitt slut

image326

...en ny tid tar vid. Börjar plugga på heltid 27 augusti. Ska bli roligt och spännande. Hoppas bara inte alla är 20 år gamla och killar med datatuttar (som jag). Det ska bli riktigt kul hur som ändå. Något som inte är lika kul är eknomin. Satt nästan hela gårdagen och budgeterade för att få ihop ekonomin. Har sänkt mitt bredband, avsagt mig a-kassan. Kanske borde avsäga mig tv-licensen också.

Det här är sista helgen på min semester, sen är det jobb i två veckor sen börjar plugget. Tänkte bara sammanfatta de här två veckornas semester med ett urval av bilder på vad jag haft för mig. Mycket som inte dokumenterats med bilder dock. Semestern har vart mycket lyckad och behövlig. Nu får vi hoppas att helgen fortsätter i samma anda...

   
   
  

Kommentarer
Postat av: Klas Mikael

Jo, denna sommar har väl varit rätt bra ändå... Lite händelselös i mitt fall då jag jobbat nästan hela tiden. Men jag har iaf. lyckats klargöra mitt fullständiga namn. Klas Mikael Andersson och det räcker ganska långt för en enkel varelse som "jag"

2007-08-10 @ 14:52:33
Postat av: Marcus

Ja, helgen får vi göra något bra av. Jag och Clare kollade på Simpsons-rullen ikväll. Ganska bra men lite mycket slap-stick för att passa "hela familjen". Varför måste de alltid sälja ut sig själva med låga skämt så som "Homer slår i huvudet i grenen-skämt", så fort man siktar in sig mot en bredare publik?! Utgång imorrn...ach ya!

2007-08-10 @ 21:10:45
Postat av: Klas Mikael

Åh va jag gillar bilden med solstolarna. Funderar nästan på att sätta den på min vägg om jag får?

2007-08-17 @ 12:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0