Klas Mikael´s text väcker många känslor

Igår gjorde jag s godispersonlighetstest och så här blev mitt resultat:

http://w001.candykingcampaign.com/results.aspx?id=8aa04531-7295-4222-a10c-2105ea9c907e


22,8% av de som gjort godistestet blev "Chokladokrat" och jag är en av dem.

Nu testa ni! http://w001.candykingcampaign.com/se/ Det är minst lika kul som .

Jag kan passa på att tillägga att de som använder Marcus -sida som är registrerad i mitt namn kan avregistrera sig, ni har blivit lurade! Marcus snuvade er på konfekten genom att lägga upp en falsk sida i mitt namn, så ni som blev lyckliga av att få en ny vän registrerad på kan dra tillbaka känslorna nu!

 har ungefär samma funktion som alldeles för många digitalkameror har på en fest. Alla har varsin och delar med sig av bilderna de tagit på samma sak...

Efter att ha skrivit detta så vet jag att känslorna kommer flöda vilt med argument för hur mycket mer är än att bara lägga upp bilder på och samla sina vänner och bekanta i en enda stor glad familj (sekt). är ett känsligt och hett ämne för många.
Jag satt inloggad på Tony´s konto igår och boostade hans "music junkie", rätt skoj vill jag lova... Man märker hur fast man blir, rätt var det var hade jag brännt en halvtimme på ingenting, där ännu ett bra argument för att inte skaffa .
Det räcker bra för mig att kolla in någon kompis -sida lite då och då.

Jag tänkte nu runda av med att promote:ta s hemsida som just nu ligger mig varmt om hjärtat. Det här gör jag inte för att jag får provision av företaget eller att jag är med i någon form av -sekt utan av ren och skär vilja.

Testa din godispersonlighet på , det är helknasigt och knäppt!




PS. Djurgården - IFK Göteborg 1-1 Tony och jag lyssnade på matchen igår eftersom vi inte lyckades snatch:a en streamning från canal+ sändning. En mycket spännande match hörde vi att det var...

Kommentarer
Postat av: Marcus

De personer som kommer bli "snuvade" på glädjen genom att ha addat dig som vän kommer nu endast bli ännu gladare. De får dig men med min skärm genom din sida. Dubble bonus! Grattis alla Klas Marcus Mikael-vänner!

2007-08-17 @ 10:53:58
Postat av: Klas Mikael

Lustigkurre där. Gör du dig alltid lustig på andras bekostnad?

2007-08-17 @ 11:05:25
Postat av: Marcus

Nej, bara med dig för jag älskar dig så oerhört mycket. Leka ikväll? Hehe...va bra att använda Mrwhite som Chat!

2007-08-17 @ 13:10:07
Postat av: Klas Mikael

Ja, ikväll ska vi kasta boll, laga mat, käka snask och titta på film.
Jag hoppas på ett riktigt tabberas ikväll!

2007-08-17 @ 14:41:15
Postat av: Johan Henrik Gustav Pontén

Tabberas var ordet! mycket bra. jag undrar bara om du frågat Facebook om du får lov att använda deras copyright skyddade logotyp i vår mycket välbesökta blogg? eller för den delen karamellkungen?! Vad ska Karamellkungen säga!!! Du vill inte förarga Karamellkungen! Pirat, Pirat!

2007-08-17 @ 14:55:13
URL: http://www.antiprivatbyran.org
Postat av: Klas Mikael

Om de märker att du stulit logotyperna så får vi garanterat fler besökare... i form av Henrik Pontén kanske, och Copyright-ansvariga personer från både Karamellkungen och Facebook...

2007-08-17 @ 15:40:01
Postat av: Marcus

Pax för att vara med. Etta på att kasta! Ses senare. Ska vi styra middag?

2007-08-17 @ 15:41:18
Postat av: Klas Mikael

Japp, vi ska äta middag hos Tony lira lite basket och sedan som du säger "rosta en rulle".
PS. Mr White är en bra chat

2007-08-17 @ 16:16:26
Postat av: Dave

Mongo-inlägg. Går ju inte ens att läsa

2007-08-19 @ 22:38:58
Postat av: Klas Mikael

Men är du störd David, det är ju bara att följa texten eller du kankse behöver glasögon?

2007-08-20 @ 14:57:57
URL: http://mrwhite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0