Hej Sverige!

Hej alla. Per här. Ja, Per Gessle! Vill bara meddela att jag kommer med en ny singel snart och vill ge er ett smakprov, i form av texten. Träna in den och var med och sjung när ni ser mig i Sveriges alla folkparker i sommar!

Kommer du ihåg, en vinter tid
Du såg ett famlande ramlande ångande lokomotiv
Sen kom förvandlingen, den stora ljusa sommaren, igen

Jag tycker om när du tar på mig.
Jag tycker om när jag ser dig vid min sida
Jag tycker om när du finns hos mig.
Jag tror aldig det kan bli bättre än så här
För mig

Kommer du ihåg
Var det igår
Du tog en främande skrämmande människa
Och kysste hans hår
Och sen förde vindarna
dom vackra vilda fåglarna
till mig

Jag tycker om när du tar på mig.
Jag tycker om dina fingrar mot min panna
Tycker om när jag betyder nåt för dig
Det kan aldrig kännas bättre än så här

För nån
För mig

Ha det så himla bra nu alla fans! Jag älskar er!
Soliga hälsningar från Per.


Kommentarer
Postat av: tony

hahaha... fy fan va fet ...låttext!

2007-08-05 @ 23:45:41
Postat av: Andreas

Hur fan ser du ut..skärp dig.

2007-08-06 @ 20:24:34
Postat av: idaa

30 ars kris eller?

2007-08-06 @ 20:33:37
Postat av: K.M.

Fläskpropp...

2007-08-07 @ 17:45:22
Postat av: Klas Mikael

Eller fläskpannkaka...

2007-08-08 @ 19:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0