Facebook är bra för dig

image356

Ja, jag har facebook. Det har varit ett himla liv kring det här med facebook den senaste tiden. När ska det lugna ner sig? När alla har gått med kanske. Vissa har svårt för såna här sidor när dom blir FÖR stora, över 300 miljoner aktiva användare är ju ganska många ändå. Jag gillar det men ändå vet jag inte riktigt vad jag gör där. Jag loggar in, kollar i feed:en vad som hänt sen jag loggade in för en timme sedan och konstaterar att det fortfarande inte har hänt något. Jag är nu uppe i ca. 40-50 vänner, som jag inte visste att jag hade innan jag gick med. Det är ju fantastiskt, kanske det som gör att man gillar det. Man får en väldig massa vänner. Jag får se hur länge jag kommer fortsätta logga in på facebook, antagligen tills det dyker upp något bättre. Förmodligen något smalare som är helt och hållet anpassningsbart.... Det är tur att jag har Mr White. Mitt och mina riktiga vänners egna lilla facebook-community.

// M v h Tony

Kommentarer
Postat av: facebook what is it good for?

Vilket jävla tjat om facebook. Snark, orka. Ditt fel att jag ens började hänga där dessutom din fula fisk ;)Ha en fin helg både du & Klarre! Kram Jey.

2007-08-17 @ 19:39:05
Postat av: Marcock

Jag tror det ligger i att människan är en nyfuken varelse. Visst, alla vänner man har på facebook är man ju knappast blodsbröder med det är fortfarande kul att kolla kort på någon man annars i bästa fall skulle se namnet på när man byter några rader på msn. "Oj titta, han har gått ut ur gareroben" eller "Nämen, har han fått datatuttar?!". För många är säkert Facebook som en modern Se & hör, fast för "kändisar" de träffat personligen.

2007-08-18 @ 09:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0