Fäääääst!

I helgen blir det fest, då ska vi kläcka Moët-flaskan som stått på kylning alldeles för länge för min smak...
image367
Veckan har varit lugn än så länge, mycket tid har ägnats åt träning och filmtittande... Träningen går bra, har börjat klättra på vågen sakta men säkert. Blir starkare och starkare. Blir kul sen när David börjar köra på Gullmars Gym, då ska vi biffa oss tillsammans...
På filmfronten så har det varit mycket family guy... vad är okej att skämta om och vad är inte okej, ställer mig ofta den frågan då de skämtar om funktionshinder, rasism och andra känsliga ämnen... helt klart den bästa tecknade serien!
En och annan långfilm blev det också, the notebook... romantisk.... eh....? JA!

Ja, då är det inte mycket mer att göra än att avsluta bloggandet, för nu går jag på lunch.

Jag kanske skulle gå i Davids fotspår och skaffa en egen blogg? Bara en tanke...


Kommentarer
Postat av: Marcus

Ni kan snart fira ordentligt! Inga dåliga banala skämt, inga sura fisar, inget jobbigt träningssnack...min avresa till Kalmar. Congrats!

2007-08-29 @ 22:42:39
Postat av: Marcus

...för övrigt tycker jag det råder lite inflation inom bloggvärlden. Där kan vi snacka om "för många kameror på en och samma fest-syndromet". En vägg att skriva på ska väl räcka?(MrWhite). Annars kanske man blir besviken när man skriver och skriver men folk inte pallar att läsa runt på olika bloggar skrivna av samma författare. Då kanske man står där med massa text helt utan kommentarer....hump hump...DAvid. En privat blogg blir slät utan Mr whites ande. Då är ett bättre alternativ att skriva dagbok för hand, klistra in bokmärken, bilder samt byta luktsudd med sina kompisar. Kanske svalnar då den överhettade blogginflationen...

2007-08-29 @ 22:57:09
Postat av: Klas Mikael

Avregga mig från Facebook, jag vill inte vara med där!

2007-08-30 @ 12:16:32
URL: http://mrwhite.blogg.se
Postat av: Marcus

Du har ju lösen Klas. 18 personer har valt att vara vänner med dig. Gå in och putsa upp sidan till din egen och kör därifrån. Jag har som sagt redan fixat en kompisbas till dig där. Jag undrar verkligen varför du inte tagit bort sidan om du avskyr det så mycket. Du har haft lösen sedan dag ett...

2007-08-30 @ 16:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0