Ett aningens meningslöst inlägg men ändå ett inlägg...

En liten uppföljning på mitt inlägg om att det är så -94 att skicka pappers-brev. Jag har dock inget mot att ta emot eller skicka privata sådana till andra privata personer som jag känner. Av någon anledning var det många år sedan jag gjorde något sådant (om man bortser från de gånger jag undvikit dålig karma genom att skicka hem ett vykort till familjen från medelhavet). Posten har ju förstås förstått det här för länge sedan kom jag på. Förra julen kunde man bl.a. välja motiv och skriva ett eget julkort direkt på deras hemsida som de sedan administrerade utan att man så mycket som behövde sticka ut tungspetsen. ...Fan, nu har jag glömt vad jag skulle komma till.

Om det låter svamlande och osammanhängande kan det bero på att jag vart i skolan mellan 10-15 och sedan jobbat mellan 16-22...


Kommentarer
Postat av: Klas Mikael

Mer sånt här på Mr White!!! YEAH!

2007-08-28 @ 23:19:52
Postat av: Marcus

Det var ett snurrigt och tomt inlägg Tony. Gå och sov hjärtat mitt! Puss!

2007-08-29 @ 08:23:28
Postat av: Klas Mikael

Lite för djupt för en hockeygrabb kanske... men förstår man inläggets innebörd så gillar man det...

2007-08-29 @ 11:15:11
URL: http://mrwhite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0