Du vill ha hela kakan, men du vet att du inte kan få den!

Jag som har jobbat hela sommaren märker knappt att allvaret nu håller på att infinna sig, eftersom i min värld har det varit allvarligt mest hela tiden, dvs. inget glassande under hela sommaren, bara jobba och slita utan lediga dagar...
Något som ger mig ångest är att det känns som om alla (då menar jag verkligen alla) börjar sina studier nu till hösten medans jag inte har fått ordning på mina än... Känns som om man står och stampar, måste verkligen ta tag i detta nu, så jag kommer igång. Det är inte så att jag vantrivs på jobbet, men det är inte så att jag utvecklas heller, och det stör mig.

Djurgården - Kalmar FF på måndag, mac, vilka håller du på om du måste välja ett av dessa lag? Kalmar FF! Trodde väl det, du hejar ju på laget som gäller i området där du bor.... Men jag kan upplysa dig om att Kalmar kommer få SÅ mycket smisk på måndag, bara så du vet!

Fy vilken träningsverk jag har, jag verkligen mördade ryggen igår på gymmet. Stångrodd med 60 pannor omvänt grepp. Denna övning sliter ryggens muskelfibrer i strimlor.



Årets Indie artist: Cary Brothers

http://www.myspace.com/carybrothers

Riktigt trevlig indie för er som tycker om indie!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag vill att DIF tar dem matchen så HIF kan glida upp på runt 6:e plats snart och jobba därifrån. Skulle jag vara dig skulle jag ringa runt arbetsplatser och höra mig för om lärlingsplats som elare. Fatta skönt att slippa dryga studielån. Jag tror det inte förväntar sig sjukt mycket när man ska börja som lärling. Meningen är ju att man ska lära sig under tiden. Go for it!

2007-08-22 @ 13:54:46
Postat av: Dave

Jag känner inte igen dig på filmen, du måste ha gjort något med håret...

2007-08-22 @ 17:23:57
Postat av: Andreas

Bra där...bra övning..bra kontakt..bra pump..komplett

2007-08-22 @ 19:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0