Dags att komma i form!

Som förmodligen många har märkt så börjar sommaren sakta lida mot sitt slut... Hösten infinner sig snart och efter all skräpmat man intagit under sommarens få somriga dagar är det åter dags att börja träna för att komma i form. För sitt eget välbefinnande och för beach 2008!

Vissa människor behöver bara titta på en hantel för att lägga på sig muskler medans andra måste jobba lite hårdare...
 
Jag Klas Mikael har iaf bestämt att nu är det slut på daltandet och dags att köra på ordentligt... Det är slut med spinkiga lilla jag. Här kommer nya K Mikael "the Biff", ge mig ett halvår så ska ni få se. =/
Nästa sommar smäller det! För det är ju det vi svenskar lever för!? 2 månaders flexande på tofta om året, de restrerande kalla månaderna biter vi ihop på gymmet och blir grova tills det börjar nalkas sommar. Då svälter vi oss själva så vi kan få fram det sjyssta "sixpacket" som det vore karvat ur sten.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Att du någonsin skulle bli som biten på din bild kan du bara drömma om. Han har ju uppenbarligen sjukt bra anlag!

2007-08-20 @ 17:56:19
Postat av: Micke

Ja, nu är det dags! Köpte gymkort och körde mitt första pass på flera månader idag. Stoppade precis i mig dagens tredje mellanmål, en smarrig burk tonfisk. Hoppas kämparglöden håller i sig tills B08!

2007-08-20 @ 22:48:49
Postat av: Klas Mikael

En burk tonfisk... yuck! Du får ju käka lite god nyttig mat för att kunna hålla lågan uppe... Det ska ju inte vara en fearfactor varje gång det är dags att krubba?

2007-08-21 @ 18:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0