Bookie Rookie

Skolan har börjat. Blev till att åka till jobbet direkt efter skolan idag. Samma ska imorgon också. Får se hur länge man pallar med det här men måste nog jobba mindre än jag tänkt mig från början. Så jävla svårt att veta hur mycket man behöver för att klara sig. Har i alla fall lämnat min studerandeförsäkran till CSN nu. Älskar e-tjänster. Hatar att fylla i långa blanketter med uppgifter om ens inkomst man inte har och sen köpa ett frimärke för 5.90:- och ETT kuvert. Det är ju bara sååååååå -94 att skicka brev.

Sen så spräckte förstås Kalmar-jävlarna Djurgårdens förlustfria svit på åtta matcher. Dom jävlarna, klart ändå att Kalmar var det lag som spelade smartast. Djurgården låg högt upp och har alltid stora problem med lag som inte försöker styra spelet. Fan. Får hoppas att Halmstad förlorar mot Göteborg imorgon.

Förresten, om någon har någon av de här böckerna (och vill sälja/låna ut) kan ni ju höra av er:
+ Computer Confluence / George Beekman
+ Digital Bildbehandling / Astrid Haugland
+ Don't make me think / Steve Krug


Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag har en bok som heter "I can´t think" skriven av Linda Rosing. Är det den du menar?

2007-08-28 @ 08:18:38
Postat av: Klas Mikael

Det framgår inte om CSN hade en e-tjänst, bara att du älskar e-tjänster?
Jag trodde på Djurgården, Mackans lag är vassare än vad jag trodde... Jag underskattade dem bara för att de kommer ifrån en liten skithåla..

2007-08-28 @ 13:08:03
URL: http://mrwhite.blogg.se
Postat av: Jämställdhetsjuridik styr mitt liv just nu...

Du jag betalade 500:- för EN bok idag, dessutom som läraren själv skrivit på engelska morr. Och ja brev kan va såå 94 men vänd på det man uppskattar ju ett handskrivet brev 100 gånger mer om det är nåt personligt, inte från CSN. Hur går det ute i vischan föresten? Du får väl slöpa dig förbi Campuset i Flempan där det händer. Om du hinner för allt jobbande dvs mohahhaa. Fyllebad på freda btw? Våga inte banga. Kram.

2007-08-28 @ 14:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0