Bitar av himmel

Det är en ganska retsamt tanke att veta att halva ens fjuttiga bekantskapskrets är ute i skärgården eller någon annanstans ute i solen då man själv sitter på jobbet och har nada att göra.

Veckan har bestått av att hänga i tvättstugan, handla mat, sitta ned på jobbet och träna upp taxiröven, träning och enmansbasket som går ut på att dribbla bort sig själv och försöka kasta boll i korg och även hämta boll vid miss.
För er som har undgått så kan jag erkänna att jag är en riktig sopa på basket men det är skönt att springa av sig lite ibland och framsteg märks ju faktiskt ändå.

En sak jag har upptäckt är hur najs Vretens tunnelbanestation är...



Nästan en helt vanlig tråkig perong men lite här och var skymtar en blå himmel...

Kommentarer
Postat av: Andreas

Du är inte alena här jobbas det med, med skillnaden att jag jobar på mitt sexpack, går mycket hela dagarna m e l l a n fastigheterna.
Speciellt nu med denna fuktighet som varit bidrar till en hel del kondens problem i kåkarna.
Jaja nog om mitt, nu ska ja spöa frugan hörs!

2007-08-09 @ 20:55:17
Postat av: tony

jag är hemma klas! vi spelar basket snart. 101! Skön observation på t-banan. Kanske borde börja recensera fler t-bane stationer.

2007-08-10 @ 12:27:32
Postat av: Klas

Hehe, jovisst, det är bara att flölja mitt exempel så blir det ROFL

2007-08-10 @ 14:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0