Å vips var hammarby ett bottenlag...

Hemmaförlust mot Halmstad. Ajaj! 4:e från botten, 2 raka förluster, Bajen är på väg bort. Malmö däremot, rakt uppåt. 2 raka segrar, nästa match mot AIK som ligger en placering över. Kan bli bra avslutning på säsongen.
Kul att de 3:e lagen i topp har lika många poäng, inget lag lyckas rycka. Att Elfsborg ligger där är ju ett skämt, hade idioten i GAIS inte dragit på sig rött kort senaste hade Elfsborg kanske inte fått med sig sina 3 pinnar. Jaja, huvudsaken är att Malmö spöar AIK på söndag på Råsunda. Junior borta, nu är det upp till bevis för rumpan-skoog.
Äntligen börjar allsvenskan bli lite spännande!

Revansch mot MFF?

När AIK och Malmö FF möttes på Malmö Stadion i våras vann skåningarna komfortabelt med 4-0.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Ja, va säger man. Trist att Hammarby sumpar sina möjligheter med 1-målsförluster. Från kanonspel mot Fredrikstad i Uefa-kvalet till taffligt spel de senaste matcherna i allsvenskan. Senaste matchen mot Halmstad var väl troligen sämsta spelade på länge. Man blir nedstämd och vet inte riktigt hur man ska gå vidare i livet. Funderar på att snöa in mig på damfotbollen istället. De lirar ju lite mer som brassarna med snabbare spel och mer show. Riktigt riktigt bra fotboll!

2007-08-20 @ 11:53:40
Postat av: Klas Mikael

Inse faktum Marcus. Hammarby är ett kisslag! Om jag var du skulle jag kanske överväga att börja heja på Kalmar istället? Du hejar väl som du bor fick jag för mig? Så gå över till att heja på Kalmar om 2 veckor så ska du se att det går bättre!

2007-08-20 @ 14:56:38
URL: http://mrwhite.blogg.se
Postat av: Dave

Kalmar är ett kisslag. Helsingborg spöade dom med 5-0 igår. D e najs. Hoppas brassarna i Kalmar inser att dom spelar som slidor

2007-08-20 @ 15:52:34
Postat av: Marcus

Jag har i alla fall hållt på ett och samma lag i flera år. Kanske skulle köra en Klas och bestämma vilket lag man hejar på när man är påväg till en match. Dessutom har Bajen fortfarande chans till toppstrid. Bör bli 2 vinster mot BP och AIK framöver.

2007-08-20 @ 17:53:38
Postat av: Klas Mikael

Skojar du med mig pojke? Jag har varit djurgårdare sedan jag var liten grabb, farsan var djurgårdare!

2007-08-20 @ 18:53:09
Postat av: Marcus

Ja, en riktig up to date Djurgårdare har du ju alltid varit...

2007-08-20 @ 20:08:50
Postat av: tony

Marcus, nu snackar du i nattmössan. Även om Hammarby skulle vinna de kommande två matcherna så skulle de ändå bara ligga fyra. Förutsatt att inga andra lag får några fler poäng vill säga. Du kan glömma din toppstrid med HIF.

2007-08-20 @ 23:47:19
Postat av: Marcus

Låt mig få leva i min drömvärld Tony!

2007-08-21 @ 12:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0